Złoty Paragon 2012

Regulamin konkursu "Złoty Paragon 2012 - Nagroda Kupców Polskich"

Poniedziałek, 05 grudnia 2011
Regulamin z dnia 30.11.2011 roku

I. ORGANIZATOR I CZAS TRWANIA KONKURSU

1.1. Organizatorem Konkursu ,,Złoty Paragon 2012 – Nagroda Kupców Polskich” zwanego dalej ,,Konkursem’’ jest firma Fischer Trading Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Bagno 2/218 wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS: 0000225098, zwanego dalej „Organizatorem”.

1.2. Konkurs  trwa w okresie od dnia 1 grudnia 2011 roku do 24 maja 2012 roku.

1.3. Konkurs przebiega pod nadzorem Instytutu Badawczego - TNS Pentor.

II. WARUNKI UCZESTNICTWA

2.1. Uczestnikiem Konkursu mogą być firmy, których produkty lub usługi skierowane były w roku 2011 do branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG).

2.2. Z udziału w Konkursie wyłączone są produkty będące marką własną sieci handlowych.

2.3. Zgłoszenia i udział w Konkursie jest bezpłatny.

2.4 Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest zgłoszenie produktu poprzez wypełnienie formularza elektronicznego, dostępnego na stronie internetowej Organizatora Konkursu: www.hurtidetal.pl, w nieprzekraczalnym terminie - do dnia 31 stycznia 2012 roku. W przypadku braku możliwości zgłoszenia produktu za pośrednictwem formularza elektronicznego, dopuszcza sie możliwość przesłania materiałów do siedziby Organizatora na płycie CD lub przesłanie w formie elektronicznej na adres e-mail: zlotyparagon@hurtidetal.pl następujących informacji:

a) Dane identyfikujące firmę oraz osobę zgłaszającego
b) Kolorowe zdjęcie produktu (wymagania techniczne: białe, jednolite tło, plik *.psd, *.tiff oraz *.jpg, rozdzielczość 300 dpi) wraz z opisem (max 500 znaków bez spacji)
c) W przypadku zgłaszanej usługi: logo/znak usługi (formaty *.ai, *.eps, *.pdf lub *.jpg) i opis max 500 znaków bez spacji
d) W przypadku, w którym Uczestnik Konkursu zgłasza produkt lub usługę, których jest wyłącznym dystrybutorem konieczne jest załączenie oświadczenia o posiadaniu stosownych praw do jego wprowadzania do obrotu na terytorium Polski oraz korzystania w powyższym zakresie z jego marki, znaku towarowego i innych oznaczeń.
e) Uczestnik Konkursu ma prawo zgłosić maksymalnie 1 /jeden/ produkt do każdej z kategorii.

2.5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszenia, które nie dotarły do niego z przyczyn od niego niezależnych, m.in. wskutek awarii pocztowych, czy Uczestnika Konkursu.

2.6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych lub danych osoby trzeciej przez Uczestników Konkursu. Podanie nieprawdziwych danych skutkuje odebraniem prawa do nagrody.

2.7. Uczestnik ma prawo wycofać lub zmienić swoje zgłoszenie wyłącznie do dnia 31 stycznia 2011 roku. Stosowna informacja powinna zostać przesłana na mail: zlotyparagon@hurtidetal.pl oraz potwierdzonakontaktem telefonicznym.

2.8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany liczby lub nazwy kategorii.

2.9.Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia danej kategorii w przypadku, w którym zgłoszenia nie przekroczą liczby czterech.

2.10.Organizator zastrzega sobie prawo do przypisania zgłoszonego produktu do innej kategorii.

2.11 Zgłoszenie produktu do Konkursu jest równoznaczne z udzieleniem przez Uczestnika zgody na prezentowanie informacji związanych z produktem na stronach internetowych należących do Organizatora i Partnerów Konkursu, a także we wszelkich materiałach promujących Konkurs.

2.12 W przypadku rażącego lub wielokrotnego naruszenia zasad wymienionych w regulaminie Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z Konkursu.

2.13. Produkt może zostać zgłoszony do konkursu w imieniu producenta, czy dystrybutora przez  osoby trzecie (np. współpracujące agencje) - jedynie po przesłaniu do Organizatora droga mailową, pocztową lub faxem - stosownej zgody firmy posiadającej prawa do produktu na zgłoszenie.

2.14 Zgłoszenie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Konkursu przez Uczestnika.

III. KATEGORIE ZGŁOSZEŃ DO KONKURSU - PRODUKTY

Napoje
1.1    Herbaty (czarne i czarne aromatyczne, białe, zielone i czerwone)
1.2    Herbaty funkcjonalne i owocowe
1.3    Kawy (obejmuje kawy palone, rozpuszczalne)
1.4    Wody (obejmuje: wody niegazowane, gazowane i smakowe)
1.5    Soki, syropy i napoje
1.6    Napoje energetyczne i izotoniczne

Artykuły spożywcze
1.7    Produkty śniadaniowe (obejmuje: płatki śniadaniowe, musli i pieczywo chrupkie)
1.8    Dżemy, marmolady, powidła, konfitury
1.9    Makarony
1.10    Produkty sypkie (obejmuje: ryż, kasza, inne)
1.11    Cukier
1.12    Majonezy, ketchupy, musztardy
1.13    Sosy mokre
1.14    Dania gotowe instant
1.15    Dania gotowe (puszki, słoiki, kartony)
1.16    Desery (budynie, kisiele, galaretki, lody, sorbety, kremy, puddingi)
1.17    Przetwory warzywne i owocowe (puszki, słoiki, kartony)
1.18    Mrożone dania gotowe (obejmuje: dania gotowe, frytki, owoce i warzywa
1.19    Półprodukty, produkty do pieczenia ciast
1.20    Bakalie
1.21    Przyprawy suche i buliony
1.22    Fixy
1.23    Oliwy i oleje
1.24    Produkty kuchni śródziemnomorskiej
1.25    Produkty ekologiczne i BIO
1.26    Żywność dla dzieci

Nabiał
1.27    Mleko białe, mleko smakowe i zagęszczone
1.28    Kefiry, maślanki, inne napoje mleczne
1.29    Jogurty i desery mleczne
1.30    Sery białe, twarogi, serki kanapkowe, topione
1.31    Sery żółte twarde i pleśniowe
1.32    Masło, margaryny, mixy

Wędliny i ryby
1.33    Wędliny i przetwory mięsne, pasztety
1.34    Ryby i przetwory rybne

Słodycze i słone przekąski
1.35    Słodycze czekoladowe
1.36    Ciastka i słodycze nieczekoladowe
1.37    Słone przekąski
1.38    Słodycze impulsowe

OTC, prod. impulsowe, tytoniowe
1.39    Produkty impulsowe non-food i artykuły OTC
1.40    Artykuły tytoniowe (papierosy, cygara, cygaretki)

Alkohole
1.41    Wina
1.42    Wina musujące i szampany
1.43    Wódki czyste
1.44    Wódki kolorowe i smakowe
1.45    Alkohole inne (obejmuje: gin, whisky koniak, brandy, inne)
1.46    Piwa
1.47    Piwa smakowe i niskoalkoholowe

Artykuły higieniczne i kosmetyczne
1.48    Artykuły higieniczne dla kobiet (tampony, wkładki, podpaski, chusteczki i płyny do higieny intymnej)
1.49    Kosmetyki pielęgnacyjne, czyszczące i zapachowe (kremy balsamy, olejki, mydła, płyny, żele, mleczka, maseczki, pasty do zębów, płyny do jamy ustnej, dezodoranty, antyperspiranty)
1.50    Produkty do pielęgnacji dzieci
1.51    Artykuły do pielęgnacji włosów (szampony, odżywki, pianki, lakiery, inne)

Chemia gospodarcza i detergenty
1.52    Uniwersalne środki czystości
1.53    Specjalistyczne środki czystości
1.54    Środki do wc
1.55    Produkty do mycia naczyń
1.56    Środki do prania i płukania

INNE
2.1. Samochód Kupca
2.2. Najlepsza hurtownia Cash & Carry
2.3. Lider dystrybucji FMCG
2.4. Operator sieci komórkowej
2.5  Promocja polskich produktów za granicą


IV. NAGRODY DODATKOWE

• Nagroda Specjalna – Złoty Paragon - Super Produkt

5. ETAPY KONKURSU

5.1. Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” składa się z czterech etapów.

5.2. W pierwszym etapie (trwającym od 1 grudnia 2011 do 31 stycznia 2012 producenci branży FMCG zgłaszają swoje propozycje pretendentów do nagrody, wypełniając formularz eletroniczny zgłoszenia w sposób określony w pkt. 2 ust. 2.4.

5.3. W drugim etapie Konkursu, trwającym od 15 lutego 2011 do 15 kwietnia 2012 Kupcy Polscy (właściciele sklepów detalicznych – czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL) oddają swoje głosy na produkty i usługi, które typują jako zwycięzców, wypełniając ankietę dołączoną do lutowego wydania miesięcznika HURT & DETAL. Następnie odsyłają ankietę bezpośrednio do Instytutu Badawczego TNS Pentor.

5.4. W trzecim etapie firma TNS Pentor zlicza głosy i przesyła wyniki do Organizatora w terminie do 30 kwietnia 2012.

5.5. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w dniu 24 maja 2012 roku podczas uroczystej gali rozdania nagród w Warszawie.

VI. ZASADY KONKURSU

6.1. W przypadku kategorii 1.1-1.56 pretendentów do nagrody zgłaszają producenci lub wyłączni dystrybutorzy. Kupcy Polscy /właściciele sklepów/ oddają swoje głosy na produkty w każdej z kategorii, wypełniając ankietę. Kupcy wybierają te produkty, które sprzedawały się najlepiej w ich sklepie w roku 2011. Głosy zliczane są przez TNS Pentor, a wyniki przekazywane do Organizatora. Zwycięzcami poszczególnych kategorii są produkty, które otrzymały największą liczbę głosów w danej kategorii. Laureaci w każdej z kategorii otrzymują prestiżową statuetkę „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Produkty, które zajęły dwa kolejne miejsca w danej kategorii otrzymują tytuł „Produkt wyróżniony w Konkursie Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”.

6.1.1. W przypadku kategorii 2.1-2.4 pretendentów do nagrody zgłaszają firmy lub Organizator. Kupcy Polscy oddają swoje głosy na firmy / produkty / usługi w każdej z kategorii, wypełniając ankietę. Głosy zliczane są przez TNS Pentor, a wyniki przekazywane są do Organizatora. Zwycięzcami poszczególnych kategorii /2.1-2.4/ są firmy / produkty / usługi, które otrzymały największą liczbę głosów w danej kategorii. Laureaci w każdej z kategorii otrzymują prestiżową statuetkę „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”.

6.2. W przypadku kategorii Nagroda Specjalna – Złoty Paragon - Super Produkt zwycięzcą jest produkt, który otrzyma największą liczbę głosów spośród wszystkich zgłoszonych do Konkursu w kategorii 1.1 -1.56. Laureat konkursu otrzyma statuetkę „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”.

VII. PRAWA WYKORZYSTYWANIA ZNAKU

7.1. Laureatom, których produkty lub usługi zwyciężyły w poszczególnych kategoriach i otrzymały prestiżowe statuetki, Organizator przyznaje prawo do bezpłatnego wykorzystywania w ogólnopolskich działaniach marketingowych znaku „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”.

7.2. Laureatom, których produkty lub usługi zajęły miejsce drugie lub trzecie w poszczególnych kategoriach /kategorie 1.1-1.56/, Organizator przyznaje prawo do bezpłatnego wykorzystywania w ogólnopolskich działaniach marketingowych znaku „Produkt wyróżniony w konkursie Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”.

7.3. Uczestnicy zobowiązują się, że znak „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”  będzie przez nich używany wyłącznie w formie, wymiarach i zgodnie z wzorem graficznym przekazanym przez Organizatora.

7.4. Prawo do wykorzystywania znaków „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” i „Produkt wyróżniony w konkursie Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” nie może być przenoszone na rzecz osób trzecich.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. Regulamin konkursu znajduje się do wglądu w sekretariacie redakcji oraz na stronie internetowej Organizatora Konkursu.

8.2. Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres e-mail konkursu: zlotyparagon@hurtidetal.pl.

8.3. Złamanie ustaleń regulaminu Konkursu przez Uczestnika będzie oznaczało jego wykluczenie z uczestnictwa w Konkursie.

8.4. Wszelkie spory dotyczące przebiegu Konkursu oraz innych kwestii z nim związanych, w tym w szczególności dotyczące korzystania ze znaku "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich" i znaku „Produkt wyróżniony w konkursie Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”, rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

8.5. Zgłoszenie przez Uczestnika konkursu produktu lub usługi do udziału w Konkursie jest równoznaczne z jego zgodą na warunki określone w niniejszym Regulaminie.

tagi: Złoty Paragon , hurt i detal , konkurs , gala , najlepsze produkty ,