Złoty Paragon 2012

Partnerzy II Edycji konkursu "Złoty Paragon"

Poniedziałek, 05 marca 2012
Partnerzy II Edycji konkursu "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich":

 

PARTNER STRATEGICZNY
FiatProfessional.jpg

Fiat Professional jest od wielu lat niekwestionowanym liderem na rynku lekkich samochodów dostawczych z 22% udziałem w rynku za 2011 rok wg systemu rejestracji. Fiat Professional posiada w swojej ofercie szeroką gamę samochodów dostawczych odpowiadających na wszystkie potrzeby transportowe: od 2 – miejscowych vanów (Panda van, Grande Punto van), przez pick-up Strada, Fiorino, Scudo, po Doblo Cargo – zdobywcę prestiżowego tytułu Samochodu Dostawczego w 2011 roku. Flagowym modelem w gamie Fiat Professional jest Fiat DUCATO –  5 rok z rzędu najczęściej wybierany samochód dostawczy w Polsce. W 2011 r. dealerzy Fiat Professional sprzedali 4 327 sztuk tego modelu. Zaufanie, jakim przedsiębiorcy i właściciele firm obdarzają auta użytkowe oferowane przez Fiat Professional znajduje również potwierdzenie w badaniach niezależnych ekspertów. Fiat Ducato po raz drugi z rzędu zajął czołowe miejsce w rankingu niezawodności Niemieckiego Stowarzyszenia Dekra.
www.fiatprofessional.pl

InsERT_500.jpg

Subiekt GT to najczęściej wybierany system sprzedaży w Polsce. Kompleksowo wspiera obsługę sklepu, punktu usługowego, działu handlowego, magazynu. Współpracuje z większością dostępnych w Polsce urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych), umożliwia obsługę finansów i rozrachunków, pozwala na tworzenie wielu różnorodnych zestawień, analiz i raportów. Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT zintegrowanego pakietu programów do zarządzania przedsiębiorstwem. InsERT jest największym pod względem liczby sprzedanych licencji polskim producentem oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dotychczas sprzedanych zostało ponad 460 tys. licencji, a rozwiązania oferowane przez firmę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia.
www.insert.com.pl

PARTNER GŁÓWNY

 

DBSchenker_500.jpg


Grupa DB Schenker jest jednym z wiodących dostawców zintegrowanych usług logistycznych. DB Schenker jest częścią grupy Deutsche Bahn. Jako globalny, sieciowy operator logistyczny działa w oparciu o transport lądowy (kolejowy i samochodowy), lotniczy i oceaniczny oraz magazyny logistyczne. W Polsce firma zatrudnia około 1750 osób; posiada 17 terminali cross-dockingowych i magazyny logistyczne, zintegrowane informatycznie; dysponuje prawie 400 krajowymi i międzynarodowymi, regularnymi połączeniami samochodowymi. Operator realizuje usługi w zakresie zarządzania globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. Strategiczne cele firmy są silnie związane z odpowiedzialnym biznesem i zrównoważonym rozwojem. DB Schenker w Polsce jako pierwsza firma w kraju działająca na rynku TSL otrzymała wyróżnienie Europejskiej Nagrody Jakości, Uznanie za Doskonalenie na poziomie 5 gwiazdek.
www.schenker.pl

Tezet_500.jpg

TEZET jest bezpośrednim importerem gazów płynnych propan-butan, propan i butan od najlepszych producentów. Jest jednym z największych dostawców gazu płynnego w kraju oraz liderem rynku autogazu w południowo-wschodniej Polsce. Logo firmy znajduje się na blisko 500 zbiornikach stacji autogazowych oraz instalacji grzewczych i technologicznych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży, nowoczesną infrastrukturę oraz zespół fachowców posiadających specjalistyczną wiedzę. Dzięki wieloletnim kontraktom z najlepszymi dostawcami gazu, firma oferuje długoterminowe umowy gwarantujące stabilną współpracę, warunki indywidualnie dobrane do potrzeb i oczekiwań oraz ciągłość dostaw i stałą opiekę. W ofercie firmy znajduje się sprzedaż hurtowa gazu, dostawy gazu transportem TEZET, dystrybucja gazu w butlach, dostawy gazu do instalacji grzewczych i technologicznych, własna grupa serwisowa. TEZET posiada własny Terminal Przeładunku Gazu Płynnego w Brzeźnie koło Chełma, a zaawansowane rozwiązania techniczne spełniają surowe wymagania Unii Europejskiej, niejednokrotnie wykraczające poza obowiązujące przepisy. Jako pierwsi w branży wdrożyliśmy system zarządzania jakością ISO 9001:2000, który jest gwarancją dbałości o jakość współpracy.
www.tezetgaz.pl

 

Tradis_500.jpg

 

Tradis to ogólnopolski dystrybutor artykułów FMCG, wchodzący w skład Grupy Eurocash. Działalność operacyjna Tradisu jest uporządkowana geograficznie bądź funkcjonalnie w ramach ośmiu makroregionów. W całej Polsce firma posiada 62 oddziały o łącznej powierzchni 270 tys. m2., dysponuje flotą 700 samochodów dostawczych, a działania jej wspiera 350 przedstawicieli handlowych. Tradis prowadzi sprzedaż w dwóch kanałach: poprzez Centra Dystrybucji z dowozem do Klienta - Serwis, który stanowi trzon działalności oraz poprzez magazyny samoobsługowe Cash & Carry. Szeroki asortyment artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych, korzystne warunki handlowe, nowoczesny system informatyczny i logistyczny oraz ciągła praca nad zaspokajaniem oczekiwań kontrahentów czynią z Tradisu wiodącego partnera handlowego dla ponad 40 000 Klientów. Każdego dnia starania Tradisu doceniają sieci detaliczne i duże supermarkety, delikatesy oraz małe sklepy spożywcze, stacje benzynowe, a także hotele i restauracje.
www.tradis.com.pl

PVA_500.jpg


Stowarzyszenie Polska Wodka (Polish Vodka Association) to organizacja zrzeszająca osoby, firmy i instytucje pragnące chronić tradycje oraz wartości związane z polskim przemysłem spirytusowym. Wspólne działania maja na celu budowanie poczucia dumy wynikające z wielowiekowej tradycji wytwarzania najlepszych na świecie wódek.
Już od wieków przemysł spirytusowy pozostaje jedną z istotnych gałęzi polskiej gospodarki, zaś polska wódka – trunek silnie wpisany w narodową kulturę i historię – jest jej ikoną. Polska jest kolebką wódki od ponad 600 lat i jest ona najbardziej rozpoznawalną na świecie polską marką. Dzięki wieloletniej tradycji produkcji przy wykorzystaniu wysokiej jakości naturalnych surowców, polskie wyroby spirytusowe zyskały wielbicieli na świecie, a Polska zaliczana jest do grona największych i najbardziej cenionych producentów wyrobów spirytusowych. Nasz kraj jest 4. rynkiem wódki na świecie (po Rosji, USA i Ukrainie) i pierwszym rynkiem w Unii Europejskiej.  Uważając polską wódkę za element dziedzictwa narodowego, zdecydowano na założenie Stowarzyszenia Polska Wódka (2006 r.). Głównym celem organizacji jest wspieranie i ochrona wizerunku wyrobów spirytusowych produkowanych w Polsce, zarówno w kraju, jak i na świecie. Za nieodłączny element działań w tym zakresie Stowarzyszenie uważa inicjatywy ukierunkowane na wzmacnianie kultury odpowiedzialnego spożywania wyrobów spirytusowych. Dlatego, jako organizacja reprezentująca polski przemysł spirytusowy, promuje inicjatywy, które wpisują się w ten nurt, np. poprzez kampanię „Pływam bez promili”. Celem corocznie przeprowadzanej akcji jest rozpowszechnianie wiedzy o niebezpieczeństwach, jakie wiążą się z pływaniem i uprawianiem sportów na obszarach wodnych po spożyciu alkoholu. Kampania wspierana jest przez Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, Polski Związek Kajakowy, Polski Związek Żeglarski, Polski Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego oraz Polski Związek Wędkarski.
www.pva.org.pl

Mottra.jpg


Mottra Polska Spółka z o.o. jest wyłącznym importerem i dystrybutorem łotewskiego kawioru Mottra. Firma wprowadza na polski rynek nową jakość kawioru. Mottra oferuje dwa rodzaje wyjątkowego kawioru:

  • Kawior z jesiotra syberyjskiego Osetra (Acipenser Baerii) o bardzo subtelnym smaku. Doskonała ziarnista konsystencja, znikomy dodatek soli oraz najwyższa jakość zadowoli największych znawców czarnego kawioru. Pozbawiony posmaków ryb lub alg, perfekcyjny w smaku i zapachu. Pozyskiwany ekologicznie, nie zawiera żadnych konserwantów.
  • Kawior ze Sterleta (Acipenser ruthenus), jednego z mniejszych gatunków jesiotra, występującego niezwykle rzadko. Dzięki swoim szaro-złotym jajeczkom kawior ze Sterleta był niegdyś równie ceniony w rankingu jakości zarówno przez rosyjskich carów, irańskich szachów jak i austriackich cesarzy. Kawior Sterlet zniknął z rynku 50 lat temu, ale teraz powraca dzięki Mottra.

Mottra nie używa żadnych konserwantów, chemicznych lub medycznych dodatków, zarówno w stosunku do ryby jak i kawioru. Jedyny dodatek to sól, w niewielkiej ilości, dzięki czemu nasz czarny kawior ma idealną postać malossol, ziarno w ziarno.
www.mottra.pl

 

PressSerwis_2.jpg



Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. oferuje kompleksowy monitoring prasy, radia, telewizji i Internetu. W oparciu o uzyskane wyniki przygotowuje wysokospecjalistyczne analizy i raporty niezbędne w profesjonalnym zarządzaniu firmą, marką i wizerunkiem. Tworzy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta.
www.press-service.com.pl

wersja_podstawowa_opis_72dpi.jpg


NAVO PGD jest firmą wyspecjalizowaną w świadczeniu usług dystrybucyjnych i logistycznych. Firma dociera do ponad 100 najważniejszych sieci handlowych w Polsce oraz kilkunastu tysięcy niezależnych punktów sprzedaży i oferuje współpracę w zakresie sprzedaży, logistyki i trade marketingu.
NAVO zapewnia wysoką efektywność działań sprzedażowych, które prowadzone są w oparciu o dostosowaną do potrzeb partnerów biznesowych strategię dotarcia do rynku w segmentach: FMCG, farmaceutycznym oraz AGD.
www.navo.pl











 

tagi: złoty paragon, nagroda kupców, konkurs,