Złoty Paragon 2013

Partnerzy konkursu "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich"

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013
Konkurs "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich" wchodzi w etap finałowy. Termin przesyłania wypełnionych ankiet konkursowych do TNS Polska upłynął w dniu 10 kwietnia. Już niebawem poznamy najlepsze produkty rynku FMCG, które gościły na półkach sklepowych w 2012 roku. Poniżej prezentujemy Partnerów Konkursu oraz uroczystej Gali finałowej, która odbędzie się w dniu 23 maja 2013 roku w warszawskim Teatrze Kamienica.


PATRONAT HONOROWY
MonisterstwoGospodarki_2012.jpg

PATRONAT GŁÓWNY


ARR.jpg


PARTNERZY GŁÓWNI


InsERT.jpg

InsERT jest największym pod względem liczby sprzedanych licencji polskim producentem oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dotychczas sprzedanych zostało ponad 500 tys. licencji, a rozwiązania oferowane przez firmę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia. Subiekt GT to najczęściej wybierany system sprzedaży w Polsce. Kompleksowo wspiera obsługę sklepu, punktu usługowego, działu handlowego, magazynu. Współpracuje z większością dostępnych w Polsce urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych), umożliwia obsługę finansów i rozrachunków, pozwala na tworzenie wielu różnorodnych zestawień, analiz i raportów. Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT zintegrowanego pakietu programów do zarządzania przedsiębiorstwem.


DBSchenker_500.jpg


Grupa DB Schenker jest jednym z wiodących dostawców zintegrowanych usług logistycznych. DB Schenker jest częścią grupy Deutsche Bahn. Jako globalny, sieciowy operator logistyczny działa w oparciu o transport lądowy (kolejowy i samochodowy), lotniczy i oceaniczny oraz magazyny logistyczne. Polsce firma zatrudnia około 1750 osób; posiada 17 terminali cross-dockingowych i magazyny logistyczne, zintegrowane informatycznie; dysponuje prawie 400 krajowymi i międzynarodowymi, regularnymi połączeniami samochodowymi. Operator realizuje usługi w zakresie zarządzania globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. Strategiczne cele firmy są silnie związane z odpowiedzialnym biznesem i zrównoważonym rozwojem. DB Schenker w Polsce jako pierwsza firma w kraju działająca na rynku TSL otrzymała wyróżnienie Europejskiej Nagrody Jakości, Uznanie za Doskonalenie na poziomie 5 gwiazdek.




PARTNERZY

Navo.jpg
NAVO PGD Sp. z o.o. to profesjonalny dystrybutor w segmentach FMCG i AGD z czołówki największych firm tej branży w Polsce. Oferuje współpracę w pełnym spektrum usług dystrybucyjnych realizowanych w standardzie Full Service Dystrybutora obejmującym analizy marketingowe, przygotowanie strategii dotarcia do rynku, sprzedaż, logistykę i trade marketing we wszystkich kanałach sprzedaży. Firma jest ogólnopolskim dystrybutorem firm Procter & Gamble i 3M oraz wyłącznym dystrybutorem producentów HERO i Materne w Polsce. Misją NAVO jest bycie preferowanym partnerem zarówno dla producentów, jak i sklepów w zakresie portfolio produktów, jakości serwisu oraz kosztów obsługi. Naszym celem jest - być "dystrybutorem pierwszego wyboru" dla naszych Partnerów i Klientów. Firma dociera do ponad 100 najważniejszych sieci handlowych w Polsce oraz kilkunastu tysięcy niezależnych punktów sprzedaży. NAVO dąży do zapewnienia wysokiej efektywności działań dystrybucyjnych poprzez patrzenie na biznes oczami naszych Klientów i opieraniu strategii dotarcia do rynku na pełnym zrozumieniu potrzeb Partnerów biznesowych.  Navo - Na Pewno! To obietnica najwyższych standardów realizowanych przez firmę usług.


PVA_500.jpg


Już od wieków przemysł spirytusowy pozostaje jedną z istotnych gałęzi polskiej gospodarki, zaś polska wódka – trunek silnie wpisany w narodową kulturę i historię – jest jej ikoną. Polska jest kolebką wódki od ponad 600 lat i jest ona najbardziej rozpoznawalną na świecie polską marką. Dzięki wieloletniej tradycji produkcji przy wykorzystaniu wysokiej jakości naturalnych surowców, polskie wyroby spirytusowe zyskały wielbicieli na świecie, a Polska zaliczana jest do grona największych i najbardziej cenionych producentów wyrobów spirytusowych. Nasz kraj jest 4. rynkiem wódki na świecie (po Rosji, USA i Ukrainie) i pierwszym rynkiem w Unii Europejskiej.
Uważając polską wódkę za element dziedzictwa narodowego, zdecydowaliśmy się założyć Stowarzyszenie Polska Wódka (2006 r.). Głównym celem naszej organizacji jest wspieranie i ochrona wizerunku wyrobów spirytusowych produkowanych w Polsce, zarówno w kraju, jak i na świecie. Za nieodłączny element działań w tym zakresie uważamy inicjatywy ukierunkowane na wzmacnianie kultury odpowiedzialnego spożywania wyrobów spirytusowych. Dlatego, jako organizacja reprezentująca polski przemysł spirytusowy, promujemy inicjatywy, które wpisują się w ten nurt, np. poprzez kampanię „Pływam bez promili”. Celem corocznie przeprowadzanej akcji jest rozpowszechnianie wiedzy o niebezpieczeństwach, jakie wiążą się z pływaniem i uprawianiem sportów na obszarach wodnych po spożyciu alkoholu. Kampania wspierana jest przez Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, Polski Związek Kajakowy, Polski Związek Żeglarski, Polski Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego oraz Polski Związek Wędkarski.
Stowarzyszenie Polska Wodka (Polish Vodka Association) to organizacja zrzeszająca osoby, firmy i instytucje pragnące chronić tradycje oraz wartości związane z polskim przemysłem spirytusowym. Wspólne działania maja na celu budowanie poczucia dumy wynikające z wielowiekowej tradycji wytwarzania najlepszych na świecie wódek.


KPH_Spolem.jpg


Krajowa Platforma Handlowa „Społem” Sp. z o.o. została powołana przez Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców „Społem” w grudniu 2010 roku w odpowiedzi na oczekiwania Spółdzielni oraz  producentów.  KPH „Społem” Sp. z o.o. jest  w 100 % własnością Krajowego  Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem” i została stworzona w oparciu o potrzebę jasno wyrażoną przez większość Spółdzielni. Spółka bazuje na wieloletniej współpracy Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem” ze Spółdzielniami Spożywców „Społem” z terenu całego kraju. Jako jedyny podmiot w kraju  współpracujemy obecnie ze 140 Spółdzielniami, będącymi właścicielami około 1400 sklepów. Posiadamy doskonałe, oparte na budowanym przez wiele lat zaufaniu kontakty ze Spółdzielniami „Społem” z całego kraju.


Tezet_500.jpg


TEZET jest bezpośrednim importerem gazów płynnych propan-butan, propan i butan od najlepszych producentów. Działa na rynku gazu od 1988 roku. Dziś TEZET jest jednym z największych dostawców gazu płynnego w kraju oraz liderem rynku autogazu w południowo-wschodniej Polsce. Logo firmy znajduje się na blisko 500 zbiornikach stacji autogazowych oraz instalacji grzewczych i technologicznych. TEZET posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży, nowoczesną infrastrukturę oraz zespół fachowców posiadających specjalistyczną wiedzę.

KRD_IzbaGospodarcza.jpg
Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza powstała 11 marca 1998r.
Aktualnie do KRD-IG należy 60 podmiotów reprezentujących ponad 60% potencjału produkcyjnego polskiego drobiarstwa. Zrzeszone podmioty zajmują się hodowlą, reprodukcją, wylęgiem, produkcją towarową drobiu i jaj, przetwórstwem mięsa drobiowego i jaj, zbytem drobiu i przetworów mięsa drobiowego oraz produkcją pasz dla drobiu. elem działalności KRD-IG jest m.in. dalszy rozwój i unowocześnianie polskiego drobiarstwa, ochrona interesów branży i jej integracja.
Od września 2012 roku KRD-IG realizuje kampanię „Nowa Jakość w drobiarstwie” promującą mięso drobiowe produkowane w systemie QAFP. Budżet kampanii wynosi ok. 4 milionów euro. Połowa tej kwoty pochodzi z dofinansowania UE, reszta ze środków krajowych i Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. W ramach kampanii prowadzone są szerokie działania informacyjne i promocyjne, zarówno w Polsce, jak i w Niemczech. Ważnym elementem kampanii są działania prowadzone w mediach. Kolejna odsłona kampanii telewizyjnej planowana jest na październik 2013 roku.


tagi: partnerzy, konkurs, złoty paragon,