Idea konkursu pozwala na określenie pozycji produktu bezpośrednio z punktu widzenia detalistów.
Sobota, 28 lutego 2015
Alina Baniecka, Dyrektor Marketingu Chipita Poland Sp. z o.o.
Idea konkursu „Złoty Paragon” pozwala na określenie pozycji produktu bezpośrednio z punktu widzenia detalistów. Dla producentów jest to niezwykle cenna informacja zwrotna, umożliwiająca ocenę skuteczności prowadzonych działań. Nikt tak dobrze jak sprzedawcy i właściciele sklepów nie jest w stanie ocenić, które produkty w danej kategorii przynoszą największe zyski. Wyróżnienie „Złoty Paragon” wydaje się więc być niezwykle wiarygodnym i cennym źródłem informacji.
Wyróżnienie „Złoty Paragon” jest dowodem wysokiej sprzedaży naszych produktów, a co za tym idzie, ich dużej popularności wśród konsumentów. Jesteśmy dumni z tego, że udaje nam się stale powiększać grono klientów. „Złoty Paragon” traktujemy jako potwierdzenie skuteczności naszych codziennych starań o jak najlepsze pozycjonowanie marki.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.