Informacja o konkursie

Informacja o konkursie

Poniedziałek, 23 lutego 2015
Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich" jest jednym z najważniejszych - cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG.

Organizatorem konkursu jest miesięcznik Hurt & Detal - jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG.

Konkurs odbywa sie w cyklu rocznym. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w maju 2011 roku.

"Złoty Paragon" - to wyróżnienie przyznawane przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski, a jednoczesnie czytelników miesięcznika Hurt & Detal.

Konkurs wyłania te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i przynoszą Kupcom największe dochody.

Produkty i usługi związane z rynkiem FMCG zgłaszane są do konkursu drogą elektroniczną poprzez specjalnie przygotowaną aplikację. Zgłoszenia są bezpłatne.

Konkurs przebiega pod nadzorem Instytutu Badawczego KANTAR.


Rywalizacja o Złote Paragony przebiega w następujących etapach:

  • Producenci zgłaszają swoje produkty do konkursu. 
  • Kupcy głosują na Liderów rynku, wypełniając ankietę w wersji papierowej lub elektronicznej.
  • Kupcy odsyłają wypełnioną ankietę w wersji papierowej bezpośrednio do Agencji Badawczej KANTAR, w opłaconej kopercie zwrotnej lub przesyłają wersję elektroniczną.
  • Agencja badawcza KANTAR zlicza głosy i opracowuje niezależny raport.
  • Ogłoszenie wyników konkursu następuje podczas uroczystej Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu.

 

tagi: złoty paragon , nagroda kupców polskich , wyróżnienie , fmcg , statuetka , teatr kamienica ,