Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager, Hochland Polska Sp. z o. o.
Konkurs „Złoty Paragon” w ocenie Hochland Polska jest zdecydowanie dobrą inicjatywą. To była druga edycja konkursu, który tym samym na stałe wpisuje się w harmonogram wydarzeń polskiej branży FMCG. Ciekawe jest to, że idea konkursu nie ogranicza się wyłącznie do nowości wprowadzonych w 2011 roku, a do konkursu mogły przystąpić wszystkie produkty, które znajdowały się na półkach sklepowych w ubiegłym roku. Dla nas istotne jest także to, że zebrane finalnie dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów, z pełnego zakresu geograficznego kraju.
„Złoty Paragon 2012” dla Almette z ziołami, nagrody o której decydowali detaliści, to najlepsza rekomendacja dla produktu, który musi się znaleźć na sklepowej półce. Almette jest sztandarowym, wręcz kultowym produktem Hochland, który oprócz wspaniałego smaku charakteryzuje się także interesującym opakowaniem w formie stylizowanego skopka. Almette w szczególny sposób od lat wpływa na rozwój handlu detalicznego w Polsce i wyróżnia się największą konkurencyjnością na rynku, co potwierdziły wyniki konkursu. Bardzo dziękujemy za nagrodę i zaufanie, którego nie zawiedziemy!
Jednocześnie serdecznie gratulujemy udanej idei i skutecznej realizacji konkursu „Złoty Paragon 2012”, braliśmy w nim udział drugi raz, w trzeciej edycji także nas nie zabraknie, co jest najlepszą rekomendacją dla samego konkursu, że warto w nim brać udział!