Wartość wyróżnienia dodatkowo podkreśliła uroczysta Gala, która z pewnością była jednym z ważniejszych wydarzeń związanych z rynkiem FMCG.
Sobota, 28 lutego 2015
Paweł Gręda-Szarzyński, Brand Manager marki Żubrówka, CEDC International
Pierwsza nagroda dla Żubrówki Białej w konkursie Złoty Paragon 2013 – Nagroda Kupców Polskich, to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt. Bardzo ważny jest dla nas fakt, że nagrodę przyznają detaliści, którzy bezpośrednio wybierają najlepiej sprzedające się produkty. Jest to dla nas kolejny dowód na to, że Żubrówka Biała cały czas cieszy się bardzo dużą popularnością wśród konsumentów. Najwyższe wyróżnienie, jakie zdobyliśmy w tegorocznym konkursie jest potwierdzeniem uznania i najwyższej jakości naszego produktu. Wartość tego wyróżnienia dodatkowo podkreśliła uroczysta Gala wręczenia nagród, która z pewnością była jednym z ważniejszych wydarzeń związanych z rynkiem FMCG.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.