Wisienką na torcie jest oczywiście perfekcyjnie przygotowana uroczysta gala z wręczaniem Złotych Paragonów!
Sobota, 28 lutego 2015
Waldemar Kletkiewicz, Senior Brand Manager marki Jan Niezbędny SARANTIS POLSKA S.A.
Konkurs Złoty Paragon to dla osoby zarządzającej marką ważny egzamin. Aby produkt mógł trafić do koszyka konsumenta, najpierw musimy zachęcić detalistę do tego, aby poświęcił część swojej półki na jego ekspozycję, a przecież półki nie są z gumy. Nasz przepis to świetny produkt, dobrze podany i odpowiednio wsparty działaniami marketingowymi.
Nagroda Złoty Paragon to potwierdzenie tego, że udało się stworzyć produkt, który zarówno przypadł do gustu konsumentom, jak i pozwolił na wygenerowanie uczciwej marży dla detalisty.
Wisienką na torcie jest oczywiście perfekcyjnie przygotowana uroczysta gala z wręczaniem Złotych Paragonów, klimatyczny Teatr Kamienica, doskonała kuchnia i świetne towarzystwo. Czego można chcieć więcej?
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.