Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal – jednego z najbardziej znaczących na rynku prasy handlowej, ogólnopolskiego pisma FMCG – przyznali nagrody „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”, wyróżniając tym samym najlepsze produkty i usługi rynku FMCG.
Wręczenie prestiżowych statuetek oraz wyróżnień odbyło się w dniu 24 maja 2012 roku w Warszawie w Teatrze Kamienica. Podczas uroczystej Gali przedstawiciele Kupców Polskich wraz z redakcją miesięcznika Hurt & Detal wręczyli 61 prestiżowych statuetek „Złoty Paragon 2012” i 110 Wyróżnień. Była to druga edycja konkursu, który już na stałe wpisał się w harmonogram najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG.
Uroczystą galę poprowadził prezenter radiowy i telewizyjny – Zygmunt Chajzer. O dobry nastrój Gości zadbał znany aktor – Emilian Kamiński.
Dzięki Czytelnikom miesięcznika Hurt & Detal, którzy wzięli udział w głosowaniu poprzez wypełnienie i odesłanie specjalnych ankiet – redakcja mogła zaprezentować produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i nagrodzić te, które według nich wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku.
„Finał II Edycji Konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich za nami. Ogłoszone 24 maja 2012 roku wyniki są jednoznacznym odzwierciedleniem polskiego rynku. Bardzo dziękujemy naszym Czytelnikom za oddawanie głosów, bez nich – bez opinii Kupców, właścicieli sklepów spożywczych i drogeryjnych z całej Polski – przedsięwzięcie nie mogłoby się odbyć. Mamy jednocześnie nadzieję, że przebieg tegorocznej edycji konkursu i moc atrakcji z nią związanych zachęci uczestników do udziału w wydarzeniu także w kolejnych latach” – powiedział Tomasz Pańczyk, Prezes Wydawnictwa Fischer Trading Group Sp. z o.o.
Druga edycja konkursu organizowanego przez miesięcznik Hurt & Detal – spotkała się z jeszcze większym zainteresowaniem wśród uczestników niż w edycji poprzedniej. Do rywalizacji o „Złote Paragony” stanęło ponad 350 produktów w 55 kategoriach. Dodatkowo – oprócz kategorii produktowych – nagrodzone zostały również firmy, które według Kupców posiadają najlepsze usługi skierowane do handlu detalicznego.
Tworząc regulamin konkursowy, redakcja nie ograniczyła się wyłącznie do nowości wprowadzonych w 2011 roku – do konkursu mogły nieodpłatnie przystąpić wszystkie produkty, które znajdowały się na półkach sklepowych w ubiegłym roku.
Konkurs przebiegał pod nadzorem jednego z czołowych instytutów badawczych – TNS Polska. Badanie przeprowadzono na próbie 651 prawidłowo wypełnionych ankiet. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów z pełnego zakresu geograficznego kraju.
Kupcy Polscy faworytów rynku wskazali w następujących kategoriach:
• Lider Sprzedaży (55 kategorii)
• Nagroda Specjalna „Super Produkt 2012”
• Samochód Kupca
• Operator sieci komórkowej
• Hurtownia Cash & Carry
• Lider dystrybucji FMCG.
Ponadto, kolegium redakcyjne wręczyło Statuetkę Złoty Paragon w kategorii:
• Promocja polskich produktów za granicą.
tagi: Konkurs „Złoty Paragon 2012” , Złoty Paragon , konkurs , Hurt & Detal , Fischer Trading Group , producenci ,