Opinie o konkursie

Wartość wyróżnienia dodatkowo podkreśliła uroczysta Gala, która z pewnością była jednym z ważniejszych wydarzeń związanych z rynkiem FMCG.

Sobota, 28 lutego 2015
Paweł Gręda-Szarzyński, Brand Manager marki Żubrówka, CEDC International
Pierwsza nagroda dla Żubrówki Białej w konkursie Złoty Paragon 2013 – Nagroda Kupców Polskich, to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt. Bardzo ważny jest dla nas fakt, że nagrodę przyznają detaliści, którzy bezpośrednio wybierają najlepiej sprzedające się produkty. Jest to dla nas kolejny dowód na to, że Żubrówka Biała cały czas cieszy się bardzo dużą popularnością wśród konsumentów. Najwyższe wyróżnienie, jakie zdobyliśmy w tegorocznym konkursie jest potwierdzeniem uznania i najwyższej jakości naszego produktu. Wartość tego wyróżnienia dodatkowo podkreśliła uroczysta Gala wręczenia nagród, która z pewnością była jednym z ważniejszych wydarzeń związanych z rynkiem FMCG.


tagi: złoty paragon, opinie, CEDC,