Opinie o konkursie

Wisienką na torcie jest oczywiście perfekcyjnie przygotowana uroczysta gala z wręczaniem Złotych Paragonów!

Sobota, 28 lutego 2015
Waldemar Kletkiewicz, Senior Brand Manager marki Jan Niezbędny SARANTIS POLSKA S.A.
Konkurs Złoty Paragon to dla osoby zarządzającej marką ważny egzamin. Aby produkt mógł trafić do koszyka konsumenta, najpierw musimy zachęcić detalistę do tego, aby poświęcił część swojej półki na jego ekspozycję, a przecież półki nie są z gumy. Nasz przepis to świetny produkt, dobrze podany i odpowiednio wsparty działaniami marketingowymi.

Nagroda Złoty Paragon to potwierdzenie tego, że udało się stworzyć produkt, który zarówno przypadł do gustu konsumentom, jak i pozwolił na wygenerowanie uczciwej marży dla detalisty.

Wisienką na torcie jest oczywiście perfekcyjnie przygotowana uroczysta gala z wręczaniem Złotych Paragonów, klimatyczny Teatr Kamienica, doskonała kuchnia i świetne towarzystwo. Czego można chcieć więcej?


tagi: złoty paragon, opinie, sarantis,