Opinie o konkursie

Bardzo dobre wrażenie zrobiła też na nas tegoroczna gala – dopracowana w każdym szczególe.

Sobota, 28 lutego 2015
Radomir Sejdak, Marketing Specialist Carlo Rossi, CEDC International
Wyróżnienie dla marki Carlo Rossi w konkursie Złoty Paragon 2013 – Nagroda Kupców Polskich, to dla nas zaszczyt. Złoty Paragon to jeden z najważniejszych konkursów FMCG, a co istotne, nagrody i wyróżnienia przyznawane są bezpośrednio przez detalistów. Takie wyróżnienie dla Carlo Rossi Sweet Red jest  potwierdzeniem znakomitego przyjęcia nowego słodkiego wariantu przez wielbicieli słodkich smaków. Bardzo dobre wrażenie zrobiła też na nas tegoroczna gala – dopracowana w każdym szczególe. Cieszymy się zarówno z wyróżnienia, jak i z faktu, że mogliśmy uczestniczyć w Gali wręczenia nagród.


tagi: złoty paragon, opinie, cedc,